Geçen hafta içinde Nilüfer Turizm’le seyehat etmem gerekti. Nilüfer’le yolculuğu seviyorum. Rahat yolculuk edebiliyorum. Ama kızdığım bir yönü var. Netten bilet alınca %20 indirim kazanabileceğinizin fellik fellik bilgisi var. Bende netten bilet alayım, hem zaman hem para kazanayım istedim. Ne mümkün? Sitede online bilet satış bölümü işler değil! Kızdım ama yolculukta bu kızgınlığım geçti. Tamam yolculuğum rahattı. Nilüfer çalışanları çok iyiydi falan ama demek ki, bu %20’lik kayıp benim içime oturmuş.
Müşterinin beklentilerini karşılamak!
23 Ekim 20070
İlgili Yazılar
19 Haziran 20070
Sloganları Kimler Buluyor?
Mitingler, gösteriler, yürüyüşler, eylemler farklılık gösterebilir ama ortak yanlarından biri sloganlar ve pankartlardır. Bu sloganlar bazen yapılan işin çok önüne geçebiliyor. Bir çoğunu da profesyon
Read More
19 Eylül 20110
İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ndeyim
Allah'ım ilk İPZ'nin üstünden beş yıl geçmiş bile. Hey gidi günler deme şansı vermeden, gelişmeler ve yenilikler eşliğinde İPZ 2011 geldi çattı.
İnteraktif pazarlama kavramlarının A’dan Z
Read More
Comment here