Tarihler 06 Mayıs 2006’yı gösterirken ilk buluşmamızı gerçekleştirmişti Marketing Türkiye. Pazarlama bloggerlarını biraraya getirmek, tanışmak istemişlerdi. Davet edilen bloggerların hemen hemen hepsi o gün gelmiş ve “hayal değil gerçek” olduğunu vurgulamıştı. Bizler arka planda yazışıyor ve birbirimizi takip eidyor, link veriyor ancak yüzyüze tanışmıyorduk. Aslına bakarsanız Marketing Türkiye(MT) olmazsa, bu işe bulaşmayyı aklımızdan bile geçirmiyorduk. O toplantıda zaten birbirine aşina olan bziler, iyice bir kaynaşmış ve doya doya, pazar-lama ve blogları konuşmuştuk. Ardından, MT bu toplantı iel ilgili bir yazıyı hem online hem offline olarak yayınlamış ve bizi şımartmıştı.Günlerden 27 Mayıs ve MT davet ettiği pazarlama blogger sayısındaki artışı göze alarak ikinci toplantıyı Dedeman’da gerçekleştirdi. Pazar-lamanın yeni trendi bloglar ve hep birlikte neler yapar, nasıl bir sinerji oluştururuz, üzerine keyifli konuşmalar yaptık. Blog kavramı üzerine teşekküllü bir yazı yazacağım için çok girmeyeceğim ama pazar-lama blogları bu ülkede neleri değiştirir, neler getirir’i, ufacık anlatabilirim. Bir firma sahibi, pazar-lama bloglarını takip ederek, gerilla pazarlamaya merak saldığını anlattı bana. Bu meraktan hareketle, yeni ürünlerini bloglardan aldığı ilham ile, gerilla bir biçimde sunduklarını ve piyasanın kilit firmaları tarafından ürünlerine taleplerin geldiğini ifade etti. Sürekli takip ettiği, 15 pazar-lama blogunun kendilerine ve Türkiye ekonomisine katkısını bu şekilde belirtti. Ben sevindim. Ama istedim ki, daha çok şey yapayım, yazayım, fikir vereyim, duyurayım. Bu konudaki samimiyetimizi ve ısrarlı çabamızı gören MT’ye teşekkürler. Hep birlikte, ilk’lere ve güzellik’lere…