En beğendiğim oturum Diye Danışmanlık’tan Murat Yurddaş’ın “Gelecekte Yaşamak İçin: Yeni Bir Pazarlama Perspektifi” konferansıydı. Gayet etkili ve enerjik bir sunumdan aklımda kalanlar;
* Tump firmasının MP3 çalarlı gözlüğü
* Hem diş macunu hem diş fırçasını aynı üründe toplayan, tek kullanımlık ürün
* Pizzacıları kötü günlerin beklediğini çağrıştıran, pizza otomatı. (Bu otomatlardan, istediğiniz zaman, istediğiniz pizzayı seçebiliyor, beklemiyorsunuz.)
* Şirket girişlerine yerleştirilen Danışman Robotlar, gelecekte işlerimizin hem çok kolay hem de mekanik olacağının sinyallerini veriyor şimdiden.
* Ve her zamanki gibi en sıra dışı kampanyalar ile kendinden söz ettirmeyi başaran Richard Bronson.
İki yeni kampanyası;
1) Virgin Atlantic yüzünden, maddi olarak zor durumda kalan rakipleri için, şirket çalışanlarından, diğer havayolu şirketlerine yardım kampanyasına katkıda bulunulması isteniyor.
2) Virgin Galactic seferleri düzenleniyor. 20 yıl sonra gerçekleştirilecek uzaya yolculuklar için, rezervasyonların kabul edilmesi. (Bu adam deli)
Gelecekte rekabet şimdi anladığımızın çok dışında anlamlarla karşımıza çıkacak. İşimiz zor ama bir o kadar da üretken olacak gibi. Ne dersiniz, korkunç mu? Heyecan verici mi? Bence heyecan verici!
Comment here