Babalar gibi toplantı yapmakta üstümüze yoktur. Toplantı dediğin saatlerce sürmeli zaten. Konuşulması gerekli konuları sonlara atarsın, tek cümlelik mevzuları önlere çeker, detaylı detaylı konuşursun. İşin ehli konuşmalı bir kere. Pazar-lamayı bilgi işlemdeki arkadaştan daha iyi kim bilebilir ki? Üstelik sen kendine pazar-lamacı diyen garip fikirli kız! Sen bir kere mülkiyelisin. Senden 20 yaş büyük alaylı adamlara, pazar-lama dersi mi vereceksin? Unutmazsan iyi olur; pazar-lama sana okulda öğrettikleri gibi değildir. Mal satmaktır aslolan! Sen kalkmış strateji, analiz, gelecek falan diyorsun. Bunlar sökmez sektörde. Hem sen müşteri ne ister, nasıldır bilir misin? Hayatında kaç müşteri görmüşsün ki? Evvela belirtmek gerekir ki, biz kitap ta okuduk, piyasada da süründük. Şimdi söyle bakalım, sen aikşikuyujuedh kitabını okudun mu? Yaaa, duymamışsın bile. Pazar-lamanın özüdür o kitap. Neyse, ben kendimi anlatmayayım. Kervan yolda düzülür, ayinesi iştir kişinin. Ee hadi. Çok işimiz var daha. Bakma öyle şaşkın şaşkın yüzüme. Ajda Pekkan sendromu var sanırım. Hahhahahah. İlahi beni güldürdün sabah sabah. Ama yine de ilginç fikirlerin var. “Şu rakiplere bi bakalım” dedin ya? iş var sen de. Tabi sen illa analiz edelim falan diyorsundur ama, gerek yok. Ben o adamların kanını bilirim. Sen bana sor ne lazımsa. Olacak bu iş. Çok iyi olacak. Hem bak sevdim seni.
Sen pazar-lamayı birde benden dinle!
31 Temmuz 20060
İlgili Yazılar
5 Nisan 20070
İletişim Stratejisi Açısından: AK Parti’nin Gençlik Oy’un’u
Marketing Türkiye Dergisi 121. sayısını AKP ve iletişim stratejisine ayırdı. Dönem dönem bloggerların fikirlerine de başvuran MT, aşağıda tam metni bulunan değerlendirmelerimin de bir kısmına yer verd
Read More
8 Mayıs 20080
Klasik ve Modern Pazarlama
Powered by Podbean.com " İki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele süreci" tanımına sıkıştırarak, pazarlama faaliyetlerini yürütme işine klasik pazarlama diyebiliriz.
Read More
Comment here