Türkiye’nin AB’nin 50. yıl kutlamalarına davet edilmemesi üzerine bir açıklama yapan Abdullah Gül, “Bu konu zaten çok konuşuldu. Beni o kadar da ilgilendirmez. Kendi işimize bakıyoruz. Böyle şeylere takılmıyoruz. Yapmamız gereken çok işler var. Onlarla ilgileniyoruz.” şeklinde konuşup ardından da Türkiye’nin kendisini “pazarlamaya” ihtiyacı olmadığını ifade etmiş. Aslında, AB’ye ince bir gönderme yapmaya çalışan Gül’ün, bu cümle ile pazarlamayı hafife aldığını ve pazarlamayı hafife almanın hiçte iyi sonuçlar vermeyeceğini hatırlatmak isterim. Neyse ki, Başbakan pazarlamaya inanıyor.
Türkiye’nin Pazarlamaya İhtiyacı Yok mu?
4 Nisan 20070
İlgili Yazılar
28 Eylül 20090
Cappy Limonata İçin Limoni Bir Karakter
Paramarka.com, Cappy Limonata paketimi gönderdi sağ olsun. Pakette bir adet Cappy limonata, bir adet limon, bir oyun hamuru ve bir de broşür vardı. Limonatayı anladım ama ya diğerleri? Evet, diğerleri
Read More
7 Haziran 20070
Sakinleştiri Meyve Suyu Olsa Olmaz mı?
Cnbc-e kanalında şimdi adını anımsamadığım çok güzel bir film izledim.Konusunu anlatacağım. Eminim içinizden birileri ismini anımsayıp bana bildirecektir:)Ekranda madde bağımlısı havası veren bir genç
Read More
Comment here